Thursday, July 30, 2009

Jadilah Wanita Yang Paling Bahagia


Buku ini mengisah kan tentang wanita.. kalau ikut kan, aku tak penah baca lagi.. tapi aku tau, isi dia memang mengkagumkan.. menceritakan keperluan dan keperibadian wanita. apa yang dilalui oleh wanita dan apa yang patut dilakukan oleh wanita.
Aku harap sangat buku ini, aku terima dari orang yang aku sayang.. hanya mereka yang memahami hati wanita sahaja akan faham... aku rasa kalau yang ati keras, tak kan endah benda2 camni..
Aku pun, lebih kurang cam kakak ku, menanti mereka yang memahami.. klaka, kalau pegi kat book store, kitorang just tengok..'bila larh nk dapat buku tu' huhu.. bukannya tak mampu nak beli tapi buku itu akan jadi lebih berharga jika orang yang kita sayang berikan pada kita, dan semestinya insan tu da meneliti isi kandungan buku ni, dan mereka sudah pasti memahami tentang isi hati wanita dan apa sebenarnya yang wanita harapkan..
sebab buku ini mengandungi harapan, impian, kesedihan, dan kesempitan dada yang wanita hadapi...maka, jadilah ia lebih istimewa jika yang menyayangi lebih memahami...

No comments: