Friday, October 23, 2009

sowee...

las nite pown bad! bad! and bad! asal larh naseb aku ni malang..
aku ni penting kan diri eh..em..sian dier...dier yang saket kple sbb aku..dier yang makan ati sebab aku...dier yang banyak bersabar dengan aku..dier yang slalu kene marah ngan aku...dier yang selalu traser ngan aku..knaper dier...kenaper bukan aku...klu aku mesti da nangeh da... ntahlarh..lately aku raser down je... bosan r cmni... aku tak suke 'malam' aku jadi tak bes..
aku slalu tunggu mlm dtg...aku suke dier dtg...sbb aku windu dier...tp 4 ari berturut berceritakan masalah yang samer... aku naek bosan..die pown lagi double2 bosan...da la konvo aku nk dekat...em...dier nak pegi tak...em..ntah larh... die kate die dtg skjab je maser konvo aku..sbb...die ade hal...cam kesian plak klu aku tak bagi pegi..(mas,jgn selfish sgt!) em..tapi aku nk die ader....sperti mane family aku ader...mcm tu gak la dier... sbb dier pn sebahagian dr idop aku... nk tangkap pic..kenangan sumur idop aku...aku konvo skali je bukan taun dpn aku konvo lagi...bak kate kak tasya mase kwn die ade open house dlu.. 'aku kawen skali je, bukan tiap2 taon aku kawen..' betol gak kn... em.. tapi taper larh.... kite klu nk wat somethng bia la ade faedah n ad kepentingan untuk kite dan org len.. jgn terlalu selfish n jangn terlalu bek..ssh la idop..tp aku tak blame die... bia kan larh... not a big deal! ( ayat pujok ati! hehe!)...dulu byk pekare aku segan nk cite ngan dier...ntah larh..mungkin aku tak cukup biaser dan slesa ngan care dier kot... skang aku da raser beser.. aku raser cam ade ikatan besar dalam idup aku iaitu antara aku dan dier...haih...

satu lagi maslah...em..ni yang susah aku nk ceritakan.. neway family problem.. biaser larh... so, minggu ni quite tough sket tok aku... nk kene face macam2... dats y i need you ol d nite dear ...sowee dear... em... akhirnyer tepakselarh aku cite kan mslah aku kat bantal busyk aku tu je.. walau pun dier tak leh nk respond tapi at least dier dengar ape yang aku nk ckpkan... terluah semua maslh aku.. nk nanges kat dier boleh.. nk kis dier boleh... nk pelok dier pown buleh... dari dlu smpai skang bantal tu larh jadi saksi suke dan duke aku.... mane aku pegi mesti dier ader... klu tak maser kan stiap kali cuti sem aku bwk blk dier skali.. klu cuti 2 @ 3 ari pun..aku bwk blik sarung dier.. nk bwk blik dier besar sgt..hehe.. dier larh tempat ngadu aku... cyg bantal busyk!haih bantal...walau aku kawen skli pown..aku takkan lupe nk bwk ko skli kemane saje aku pegi..sbb ko peneman setia aku..hehe

No comments: