Sunday, November 15, 2009

VacAtiOn...

wah2.. sudah lamer tak pegi bercuti... ikutkan ati aku nk pegi pulau kapas...tapi g genting pun tak lepas.. ngeng! huhu.. alorh... aritu bek punyer da dpt cuti 5 nov 2009 tapi aku g gedik sgt p tukar ngan akk tu... da stu hal nak tukar blek.. kot2 die da plan nk g honeymoon ke.. mlepas aku nk g honeymoon kat genting...hahaha! nk pegi..nk ikot.. bosan la dok umah.. klu kua pown, blek2 o.u, mid vlly, slayang dan seangkatan dengannya... cik kiah nak g aquaria aritu... aritu larh.. skang tak dah.. haha.. tak g jugak... ngeng tol larh! pe ssh sgt nk kua ni.. aku pnat bekerje.. huhu.. aku nk besuke rier.... wah bes nyer.. one thing, nnt yaya nk datang k.l.. alorh.. blom cari umah sewa tuk dier larh... die ajak aku dok skali.. tpi cam la cik yah kat umah tu bagi.. cik din lagi jgn mimpi larh... sedangkan aku kua ari ahad pown, da melilau dier cari...hehe... taper larh... nk ambek lesen pown, tak ambek lagi... bakpe lmbt sgt aku ni.. org len da siap bwak lori lagi.. aku beskal pown tak mampu lagi.. hehe.. taper r.. dpt je 'kaki' nnt.. siap r.. tak lekat aku kat umah! yaya, cpat dtg k.l.. windu... i nk begosip ngan u... pat larh.... pat larh....

No comments: