Tuesday, December 22, 2009

Aku Pada Dia



Siapa Aku Pada Dia?
dah tentu buah ati dia...
tapi bukan itu yang aku nak cakap...
sebaliknya..
aku pada dia..
aku:
  • kanak-kanak ribena
  • gemar mara dia
  • suka wat dia mara
  • make sure gayut ngan dia everynite
  • make sure dengar sore dia everyday
  • tamo bagi dia kua malam
  • gedik kat dia saje
  • suka menangis (pujuk cepat)
  • suka makan banyak
  • obses nak kurus (tak kene langsung ngan statement kat atas)
  • suka jerit2 tapi bukan tinggi suara (yeke?)
  • suka kaco dia malam2
  • suka begurau..
  • suka cari pasal ngan dia
  • suka buat kek
  • suke men2..
  • suke bergumbira dan ketawa
  • suke melawan ckp dia
  • tak larat jogging lama2
  • kwat sendawa
  • cepat saket kepale
  • susah nak makan ubat
  • kerap saket blakang
  • sangat DEGIL
  • KUAT MAJOK

~lalalalala~

correct me if Im wrong dear..huhu

No comments: