Friday, December 18, 2009

PengaPit Lagi


Haih, uih,masuk ni..da 2 kali aku jadi pengapit. pas ni aku pulak yang kene apit, cewah! hikhik!(amin) . Tapi kali ni, aku jadi pengapit tak kene tema..sape suh tak prepare tuk aku.. kan da spoil theme da..hehe.. ape2 pun aku tetap comey (kan yg kan). sume yang tolong wat makan adab2 pdg slek je kat aku..ye r.. dorang tak dpt join aku makan kat meja pengantin..hukhuk! ~lalala~ tapi bukan aku dpt balun sumer pown.. cam sonok tgk je.. hikhik! makan, alahai, ciputnyer..tu pasal aku malas jdi pengapit, nnt makan tak kyg... bkn malu, tade selera larh..hehe... Upcoming event, cousin aku nk kawen lagi..alahai.. persoalannya adakah aku yang akan jadi pengapit lagi? owh tidak mungkin.. sebab aku nk retire dari mengapit org.. aku nak aku yang kene apit.hehe. so, hope pas ni tak jadi lagi... aku nk makan dgn kyg!
faham? =)

No comments: