Thursday, February 11, 2010

saket ati!

kadang-kadang bile kite saket ati, tak tau nak cite kat saper... dan kadang-kadang tak sumer citer kite bley share... neway aku suker story kat sini...
apa yang buat aku saket ati?
ntah larh.... maybe some people think dat they r perfect enough... so others punye opinion tak diperlukan.. but some people like to share it...(i luv that kinds of people larh)
for me..why not kite just listen org laen punye opinions den, kite leh buat comparison... pilih yang terbaik antara yang terbaik.. tapi bukan down kan orang itu... menci aku! person camni suke underestimate orang lain... atau pown orang camni suke sangat 'take things for granted'!! wek! (untuk kes lain larh)
look, maybe aku ni lack of working experience, ye r memandangkan aku baru sajer nak start keje... tapi bukan lack of life experience.... setiap hari aku raser pengalaman baru.. stiap hari aku blaja sesuatu termasuk baca sikap orang lain... maybe certain things, aku tak familiar or expert, banyak sebenarnye aku tak familiar n expert..tapi banyak jugak yang aku familiar or expert... for those things yang aku da buat banyak kali, takkanlah aku ni lembab lagi... sengal la tu namenyer.. excuse me, here... I'm PROUD to say that I'm graduated from UiTM okey? (bukan nak cam bagus) so aku bukanlah bodoh sangat sampai Kau nak pandang rendah kat aku! bende camtu da banyak kali aku buat kat UiTM, takkan skang tibe2 aku sengal nak buat kot? (Marah tahap gaban). Small matter k... bende tu leh wat dengan care yang lagi simple dan mudah kenaper ko nak buat jadi complicated lagi.. use ur mind larh, if u think u tu da 'BIJAK' sangat! boleh compare ape, care ape yang lagi senang n tak complicated ... d word EGOISM match sangat dengan U!
so please larh... change ur attitude.. dont behave like dat anymore..! people wont like it... ok? terutamanyer aku! daa...

2 comments:

yana said...

apa dh jd?

mass B said...

hihi...beser la tu... ade setengah tu blagak cam pandai...huhu..so tamo dengar ckp org..huhu