Sunday, April 4, 2010

Macam *jfdx#@jdX !!!!

seriously aku tak leh ingat langsung ' TEMPAT' tu.. or tersebut sket pown tak leh..
aku benci tahap dewa ble kenangkan blek! aku nyampah! aku benci!
tak leh nk gambarkan.. tak penah raser tahap gle punyer nyampah atas sesuatu y aku raser sebenarnye tak bape nak logik klo nk dibencikan..
tapi aku tak leh nafi yang aku memang benci sangat!!!!!! ati aku saket la bodoh!!!
keadaan memang menyakitkan... naper aku y kene raser feel mcm bongok ni!
aku ni pown, pandai sangat.. tadi p cari menu best kat marche tetibe gedik p click 'kedai' tu..
ku igt kan tak kua.. kua plak tu... S...L btol! benci siot...
arini air mate tak kua da.. tapi aku raser nak marah jer! nk marah! nak marah!
serius aku BENCI GILER! i hate dat feelings... seksa giler! tak saper faham! tak sape tahu! so stop fooling me around!!!!!!

No comments: