Tuesday, June 15, 2010

Kami Pengapit Mereka

Salam,
12.06.10 dan 13.06.10 yang lepas merupakan hari yang penuh bermakna buat abang aku Md Nor, dan isterinya merangkap Kawan maser UiTM aku Kak Ain kerana mereka telah selamat diijabkabulkan. Selamat Pengantin baru dan semoga kekal hingga akhir hayat... yang besnyer.. on dat day.. aku n my dearest fince jadi dorang punyer pengapit.. so sweet.. (puji diri sendiri).. sbnrnyer kak eda tapi last minute die minta aku tukar.. mujur tunang aku y jadi pengapit klo org len mmg aku tamo..
so,kat bawah ni adalah sekitar perkahwinan abg aku...
Tunangku pengapit Abangku
Ambil Berkat! =)

Selamat Pengantin Baru
Md Nor n Norainn Fazlina
Mai makan...
Wedding's Cake

4 comments:

yana said...

radin tu bkan lap muka pengantin tp muka sendiri haha

mass B said...

die pluh lebey yana... tak faham! sian abg mas.. haha

yana said...

hahah die nebes sbb lpas tu turn die heehehe

mass B said...

hahahaha