Monday, June 21, 2010

Kami Sekeluarga

Sabtu yang lepas kami sekeluarga pergi besuke rie di taman layang-layang@ tempat cinta pandang pertame aku dan dier.. heee..bawak anak-anak kami g jalan2.. casper n si debab joey..(gedik). So, cam beser aku org terawal smpai.. hee..siap bawak munchys,rota,jelly n candy lagi. tuk anak2 pulak aku bawakkn dorang pear and tomato..tapi dorang makan pear jer... cian depa...hoho.. smpai2 je aku trus bagi mkn kat casper..cian die lapa..kuat mkn tapi tak gem0k cam joey lagi.. pas seketika, ygyg pun dtg n joey... hee.. si debab tu tido je die taw... tp die mmg cute.. sajeje nk bwk jalan2..bia die mraser tgk dunie luar.. itupun tak abeh2 dok kencing kat aku..ceh..kencing bau kopi! huh! casper pnye pasal,apepun i sanggup! =) tengah dok train ank-ank jd hyper maka, ramai yang menyinggah dok tengok depa training..alahai..cute! Next time nk bwk lagi larh..bia die dpt hirup udare y segar dari teperok kat dlm blk je kan.. dear ygyg, tq cos sudi teman sy... thanx....
cam gadoh pulak, sorang pandang saner, sorang pandang sini..
casper tido dengan nyenyaknyer selepas dibelai dan dimanjer.. =)
Joey debab suke men intai-intai
casper...muahx!
me n casper
me n joey
note: sowee yg, ur pic i tade ma... n sowee cos casper 'kongker' gambo.. huhu..

2 comments:

.:fyzz:. said...

heheh Yang yang tak join ke?so sweet la casper..

mass B said...

ygyg join kak, tapi die jd tukang amek pic..heee