Wednesday, June 2, 2010

Officeku yang Kesunyian

bosannyer... arini nurul g johor cuti 3 ari sebab ader intrvw kat saner, kak siti mc, aku pun da separuh nak demam, ain da demam, kak faizah cuti, BPIP ade program, kak ira jage counter... farid g KLCC, abg joe mc, bos aku g program BPIP, so conclusionnyer office aku tade sape2... ade bape org je.. buley dikire... wah.. sangat bosan, teraser nak tido jer.. da la suhu badan cam ape ntah ni.. asek batuk je dari tadi.. tambah pulak dengan selsema... tak tahan.. raser nak balek jer... uwaaaa... tolong aku....

No comments: