Tuesday, June 1, 2010

Spot Rim die pecah!

wah...cian kat my dear... tau tak..semalam mak n ayh die p anta amirul (anak buah dier) balik rawang, cos aritu die kene dmm panas so stay je kat umah dier, balik jer dari rawang..(on d way ke gombak) tetibe tayar kete saga BLM tu wat hal.. tak sure langgar aper... so, sesampai je kat sane.. da settle sumer, yg pun call aku.. n kater spot rim die pecah... mak aih... kitorang igtkan tyre je bocor, rupenyer ngan spot rim2 skali pecah.. kene kat belah kiri depan n blakan... yg kate.. 'migrain la saye' huhu.. dugaan yg.. mane nak cari duit ni kan.. nk p bli baru.. da tu kene bli 4, ku ingatkan leh bli satu2 jer.... em.. aku nak tolong pn, tak de rezeki lebey.. takpe larh... nasib badan... so, aku tau y latest ape jadi.. sebab tadi die ade klas, n aku keje.. tak sempat sembang... takpe.. blek kang aku interview dier.. dada.....

No comments: