Wednesday, July 21, 2010

3 Hari Berpuasa

salam... Hari ni merupakan ari ketiga aku membayar puasa nazar aku. Harap-harap lepas larh 3 hari ni ( lum masuk waktu tak leh consider settle). Last 2 weeks, aku da pun mula berpuasa nazar tu..tapi sayangnya baru lepas 2 hari dan tak sempat sambung untuk hari ketiga atas alasan yang korang sendiri fahamlarh.. aku budget lambat lagi kena, alih-alih timing da lari. takpe larh.. kira halal la tu.. Sebenarnya aku berpuasa kerana rasa bersyukur akhirnya aku dah bertunang dan kenduri berjalan dengan lancar pada 16 mei 2010 yang lepas. jadi sekarang baru aku dapat bayar nazar aku. da lama kan, baru skang nak bayar. lately banyak keje, dan banyak perkara yang nak di settle kan so, minggu ni baru berpeluang.
aritu ade yang kater kat aku, aku boley terus sambung je puasa tu..(tambah satu hari je)tapi ade setengah kata kena start dari pada hari pertama. yelarh, kalo camtu tak dikatakan 3 ari beturut-turut. AKu da janji 3 ari beturut so, janji harus ditunaikan. Aminn...
kahwin? em..lambat lagi..kalo boley esok aku nak kahwin, tapi banyak kerja perlu disettlekan.. lagipun ygyg masih stdy lagi. aku pulak baru je start keje kat MARA. so, kestabilan amatlah dititikberatkan.. kalo kahwin nanti..ingat nak buat nazar lagi larh.. seronok pulak rasanya.. rasa puas jer... hihi...
dalarh..nak smbung keje... dadadididudu...

No comments: