Monday, July 26, 2010

Casper - I mish u..


arini nak cite tentang my lit casper..citer die camni, last week aku n family holiday kat umah abg no (mcm p picnic pulak). Kami buat potluck kat sane..sian kat kak Ain, 1st time sambut tetamu..tak cukup tdo dibuatnya..relax kak ain, 1st time kan.... neway thanx to her n my bro cos sudi invite kami tuk datang n lepak2 kat umah dier.. neway..aku raser sonok, sebab lapang sket..kalo banding ngan umah aku..sesak..macam2 benda jer (tapi aku bersyukur). Cuma satu jer..tdo tak lena cos comforter tu berlapik dengan another comforter so die jadi tak stable...hihi.. Citer tentang casper pulak... aritu aku terpakse tinggalkan dier kat umah Ygyg..cos p aritu naek satu kete je..barang byk..so, ygyg tlong jagakan.. (sbnarnye wiso,takut ygyg ngan joey buli casper). hehe.. ygyg kater, joey ble tembung dgn casper jadi tak tentu arah, one thing, joey jeles ble ygyg bawak kua casper..hahaha...wek2!Malam ahad tu, ygyg nak anta casper, tapi ujan...so tunda ari berikut..hehe..windu nyer kat dier...den..keesokan arinyer, malam tu ygyg pun anta casper... die bawak jus mango cos aku nak msak makanan tuk kids tu..so die lepak2 sat ngan ayah aku sambil tengok cite marah-marah sayang(cite sengal..tp klako). Petang sbelum dia anta casper kat umah, aku menyempatkan diri tuk masak mee goreng..tande time kaseh sbb tlong jage casper..hehe..walaupun kalo ikutkan smalam aku byk keje, aku bwk balik keje..malas nak wat kat offc sbb nnt bile time nak balek takut ssh dapat bus n satu lagi perkare, pack sangat.. TAK SUKER!smlam pun jadi tdo lewat..tak sempat gayut lame cos die wat pun ade task nak kene settle.. Nak tau tak.. aku tengok maser die datang die bawak beg plastik beso..yeehaaa! die tolong blikan umah baru tuk casper..hihi.. (esok aku post pic tu).. suke bebeno casper...so..itu je larh aku dapat citer..neway, heppy dapt jumpe ygyg smalam.. thanx cos jage casper..smalam dapat kiss casper byk2 kali.. PUAS!


dear ygyg: casper memang tak minat aper2 mkanan yang berasaskan manga..tq

2 comments:

yana said...

nk tengok nk pegang nk belai nk picit!!eee geram tgk SG niiiii

mass B said...

hihi..nnt kalo jumpe, mas bawak die..mas jarang bawak die jalan2...cian kat dier...