Sunday, July 4, 2010

Makan-makan di Flamingo Restaurant

2 July yang lepas..my ygyg kater..tekak die nak makan bes2.. aku pun memang suker bende yang bes.. time tu aku baru je balik keje.. ari jumaat yang lepas.. mule2 die cam segan sebb blk mesti malam..da kua pun lepas maghrib...sure lambt kan.. tapi pas minta izin kat mak n ayah aku.. dorang bagi green light.. aku pun p dengan hepinyer... kenyang sangat2.. ape yang aku nak sume pun ade.. (steamboat jelarh) rugi pulak rasernyer tak amek ketam byk2...time tu aku da kenyang...actually tempat ni ade bad memory kat aku..tapi arini da jadi sweet memory...hehe.. thanx to ygyg cos blanje sy makan.. n layan sayer walo pun kekadang saye ni bad mood sokmo...heeee...
d dessert... yummy
Pelayan aku @ my ygyg
budak ini kuat makan!

ygyg kwat makan!

~thanx cyg~

~lots of lurve for u~

No comments: