Tuesday, August 10, 2010

Casper telah menyalahgunakannya!

Weekend lepas, aku buatkan alas@tilam tuk rumah kayu anak aku,casper..
jahit sendiri tau..
tapi,
aku terlupa nak ukur saiz alas kat umah tu..
so, aku belasah jer..
at last, size tu telebeh..
nak gunting raser sayang..
maka dengan itu, aku lipat dua, dan jahit bahagian depan sahaja...
maka belubang lah kawasan kiri kanan alas itu..
tape larh..kutekan-tekan kasi leper sket..hehe
pastu aku letak kat rumah die..
lepas bape minit aku bukak rumah die..nak tengok camne die ngan alas baru..
tapi die tade dalam umah itu... ( ??? )
kat dalam tempat tido die pun tade...
kat dalam lepak-lepak die pun tade..
mane poi eh..
at last aku cek smule kat umah die..
asal cam kembong je alas ni... rupe2nyer..die tdo dalam alas tu..
macamni la rupe dier...
cute!
da rupe kebab da...
neway..die suke alas ni.. heee...
p/s : saye buat satu tuk anak awak, joey

No comments: