Sunday, August 22, 2010

ko yang menipu

salam..
hari ni kita masih dibulan poser, jadi aku ucapkan selamat berposer pada sumer...
tapi arini aku nak story pasal hamba Allah yang aku kira, banyak sangat penipuan dier. sampai aku da tak tahan dan terpakser cik kiah abadikan dalam bentuk entry ni. die ni mmg ebat sangat menipu.. mujoq aku da tak berkawan ngan dier.. ygyg aku pun kater takyah kawan ngan orang gile camtu.. alkisah die ni, sangat pandai bermuka-muka dan berkate-kater.. die seringkali menggunakan nama Allah bila menipu. tu yang membuatkan orang lain percaye kat dier.. die sering kali raser diri dier serba kekurangan dan lemah serta tak bersalah..atau senang citer die ni adalah adalah orang yang teraniaya...Allahuakbar... insaflarh... buat tambah dosa je minah oit... tak dapek cik kiah nak nolong aih... dulu aku tak pasan tapi sejak satu aritu aku da mula pasan yang minah ni ota je lebih.apa die cakap sume tak leh pakai. nape die harus menipu utk menampkn diri die hebat dimata org lain..bawaklah bertaubat minah oi. jangan bila da terkene baru nak bertaubat, time tu da tade ape dah.. sebb sume orang da tau dan tak ske ngan pangai ang tu.. die penah tipu orang sekeliling die, sampai tipu depan aku lagi..aku dok ternganga jer.. tak paham nape die perlu buat camtu.die kater, orang-orang tu *(orang yg ditipu) sumer cam bagus dan membangge diri, tapi tak sedar ke ape yang die buat same je cam orang tu.. due kali limer...tape larh..ape pun aku da tak perlu berkawan ngan dier..aku bahagie... jangan pikir aku tak tau ape yang ko da tipu aku sepanjang aku kenal ko, konon blaja tinggi, tapi tak tinggi mane pun.sme je level ko ngan aku..so takyah nak kate banyak k.. wat ever u said..i dont trust u anymore..never! u r so irritating and annoying..its a fact! chow!

p/s: bla la lu

No comments: