Thursday, August 19, 2010

terkenang kesah kapal mavi marmara kene serang

sambungan dari entry aku kat bawah tadi.. nk bitaw ni.. tadi kami sume p dengar cite pasal kapal mavi marmara yang kene serang tu.. start dengan tahlil. pastu terus sambung ceramah..mula2 aku da ngantuk tahap dewa tak leh selamatkan.. aku pun bantai tdo (sangat tak sopan eh-pedulik) tade larh..speaker tu tak buat lawak, tade unsur2 y buat aku segar.. jadi aku pun teruskan niat aku tuk tdo.. tetibe die nk tunjuk kan video pasal keganasan israel.. celik sket mate aku.. mak aih.. teruk la weh.. perang2 sangat tak bek tuk kesihatan.. leleh ayor mate cik kiah tengok.. tapi pandai kontroll..pure2 nguap nantok...(gile blakon).. pastu die sambung citer dier.. tak silap aku name orang tu Dr syed muhammad haleem.. mule2 aku tengok Dr tu cam Amir khan je.. tetibe tingat cite die ngan manisha koirala.. ala maan tu (tade kene mgene kan?). pastu aku pun sambung mendengar citer die.. den die cite tentang sorang budak bermula dengan f.. tak igt lak nme dier.. die paling malang sekali.. kene lebeh kurang 30das tembakan, lebey dasat skali kene kat muke.. sepanjang penceritaan Dr tu, arwah ni sangat bek.. dan usia die baru 19 tahun (umur tak pjg).. tapi takpe, die jerit.. " golongkan la die dalam golongan orang mati shahid" lebey krg camtu larh..tak bape nak ingat (aku tak ske mkan kismis).pastu die tunjuk vdeo kat sane pulak...sedey laweh... eh2 da larh.. tamo cite..ble tebayang je raser sebak..
p/s: nk p dating ngan zati kat sogo, esok dating ngan ygyg kat ou.. daaaa

No comments: