Sunday, September 19, 2010

19 September 2010 - ape ade pade ari ini?

hari ni aku sangat penat. kalo ikutkan arini nak celebrate ari jadi ayah, md no n kimi tapi tetibe sedang kami p membeli kek tuk bufday ni tetibe dapat mesej mengatakan makcik aku sakit tenat kat sepital sg buloh. kitorang pun kelam kabot p balek umah,. mak aku kat umah da nangeh2 da, tuk tidak membuang masa, abang izal bawak mak p sepital. kitorang pun balek umah tunggu keputusan. bapak n along aku tak sedap ati, dorang p skali.kami yang pempuan je tinggal kat sini.sebb dok siap2 kos sat g dorang nk mai umah kang..selepas bape seketika ayah call kate sume sedare mara nk mai.makanan tak cukup p masak lagi. aku pun kelam kibut p masak cepat2..aku masak mee goreng je.. so tadi, menu y ade ialah mee grg (aku msk), bihun grg (k.long msk) aym mask kicap+aym golek+kuah kacang+nasi impit(mak masak) dan fresh orange (kak ain buat). PERFECT! makan sampai kenyang huhu. da macam sardin da umah aku..huhu! bialarh... sume tu baru balek sepital. penat dan lapo. makcik aku tenat kire2 2 jam y lepas! skang die da stable balek.

selepas je mereka2 itu balek, aku n kakak2 iparku p basoh pgg kemas umah. dan kemudian kami sambut bufday y tak tersambut tadi.hukhuk! simple but happy ~ HAPPY FEMELI~ hakhak!

fokus pada si kecik - bufday boy-
Muhammad Iman Hakimi
kimi n aril
kimi wif ibu a.k.a kaklong merangkap akk ipor aku + bini along
dan ini semestinya aku
- da namepun blog cik kiah, mesti ade pic aku punyer-

Tetibe..sedang sume kyg perot da bla dari umah aku menuju ke umah memasing aku dikaborkan oleh miah *sepupu aku yang mak die da tade... da ninggal.. meraung la mak aku kos adik die da tade lagi... simpati pade die.. elok2 aku besemangat nak keje esok, aku tepase batalkan niat aku kos aku kene p balek kg... wajib! biolarh 71.++ asalkan aku dapat melawat arwah tuk kali yang terakhir..

p/s: Al - Fatihah

1 comment:

.:fyzz:. said...

mas ..takziah..moga mak sedara mas ditmptkan di kalangan orng beriman..amin..