Monday, September 6, 2010

Aku Dan Dia Di One Utama

hari itu aku da die pegi berpoya-poya di One Utama. Eh salah! bershopping-shopping larh.. tapi die eh, bukan aku. hehe.. die nak p bli short pants ngan jeans.. aku raser, kami tak mengambil maser yang lame nak kua, sebab sekejab je da dapat barang2 y die bekenan.. tu dalam pic tu, slah satu yang die beli aritu.. puas hati tak yg? hehe.. puas la tu.. satu lagi die p bli suar kat b.glove... suke btol ati die.. aku? toksah mimpi nak supping, duit raye pun lambat lai dapat, biolarh... malaih nk pk.migrain aku kang. beraye sekadar termampu (ayat sedey). tada hal la kalo tak suping2 ni.. aku ok beb! y penting aku da ade baju kurung nak p beraye umah orang..hehe..
~ latest pic of us ~
dear ygyg: luv u... =)

No comments: