Thursday, September 2, 2010

Aku y Telambat

arini aku telambat, tapi aku telah mencepatkan perjalanan aku dengan tidak mengambil kira tudung, baju dan make up sebab takot tetinggal bus! y aku sempat pakai bedak aje.. y len.. alal larh... dalarh pepagi tadi tak besahor* A.B.C - Allah Bagi Cuti, makanya telambat la aku...bangun2 je mak aku bebel, " bangun dik, kang mak masuk blek air, lambat la adik nak mandi kang..." aku pun trus bangun dalam keadaan y kepala da stuck (skang pun same jugak). trus tarik towel p toilet n mandi... namun, still tak leh bkk mate dengan baek kos bangun mengejOt. neway, thanx kat mak sebab kejOtkan aku. sepatOtnya,aku slalu besiap kol 5.30, ni da kol 6.01 minit dengan tak mandi, tak iron baju.. cukupkah masa 20 minit tu aku nak siap, sbb 6.20 nk kene gerak da... haih... malas nak tensen2 pepagi bute ni, maka dengan itu.. aku siap2 tanpa make-up, dengan tdung tak berpin (kiri-kanan). selekeh dow! ayah pun anta cam beser je... dlam bus aku tido dengan controlnyer tamo kasi orang tengok muke aku, turun je bus..sepanjang perjalanan tu aku tunduk je..sampai kat lif, Orang y intervw aku tup jadi tetap tu, nek satu lif ngan aku..alahai malunyer.. ape larh pandangan die kat aku, da la result tak dapat lagi..kang kene reject lak, selekeh je kan.. mjur y len2 dlam lif tu adalah ofismat aku.. lege sket r.. sampai je kat ofis.. trus p makeup kan diri... akhirnya.. aku comey semula (wek!!!)

P/s: kepale aku saket lagi larh...

1 comment:

.:fyzz:. said...

wah..awalnya nek bas..,kul 6.20..time tuh kak fiza baru nak mandi tau..hehe..
takpe ..tak make up pun dh natural beauty..:)