Tuesday, September 7, 2010

Salam Aidilfitri

(gua tabik spring r kat sape y poser punoh)
Salam Aidilfitri kepada semua.
moga syawal yang bakal tiba akan memberi seribu makna kepada kita
terutama aku,
tahun ni aku akan beraya sebagai tunang kepada RADIN MOHD HAFIZ,
tahun ni aku akan beraya tanpa 3 orang lagi saudara kandungku,
( p umah mertua )
tahun ni aku akan beraya dengan simple sekali,
Oleh itu,
aku ingin mengucapkan bebanyak kemaafan kepada mereka-mereka diluar sana
0 - 0 eh?
buley r....(sambil buat muka manja)
*wek
mai kasi pantun sket...
lemang, ketupat semuapun ada,
saudara mara mula kunjung tiba,
ramadhan berlalu syawal menjelma
salam aidilfitri buat semua
pak tam riuh lembunya hilang
baru merancang dijadikan korban
sambutlah syawal yang gilang gemilang
jangan lupa pohon kemaafan
(soweee.... ampun.... maaf...)
bergema takbir dipagi raya
terkenang pada mereka yang tiada
majukan lah kaki ke pusaranya
sedekahkan doa buat mereka 'disana'
maka dengan itu,
beta (cewah) mengucapkan
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin
p/s: kalerful tak, sempena rayer! hekhek!

No comments: