Monday, September 6, 2010

Majlis Berbuka Puasa Ex-Hillcrest 2004

salam
sabtu 04.09.10 y lepas aku n ygyg menghadiri satu majlis yang diberi nama Majlis Berbuka Puaser Ex Hillcrest 2004. FYI, aku bukan dari Hillcrest Yer.. Aku dengan banggenyer mengannounce kan y aku dari SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TAMAN TUN DRI ISMAIL, DAMANSARA 2005 yang cool tu..hehe(pasan lak eh). Neway skolah aku tetap d best. tapi yg ni skolah Radin Mohd Hafiz, aku datang sebagai peneman je. saje2 dak tunjuk muker kat kengkawan dier.. kan? kan? gle inteprem tol aku ni!. sebenarnyer aku nk p besuke rie ngan mereka y laen temasOk Cik Yana yang da belepas ke sabah tu, dan juga Cik Nadrah y baru ilang hp tu.hehe. (jangan mara). sonok dapat jumpe dorang, boley begosip. hihi.. da la tak sempat nk hyhug2 (bak kate yana), aku ingat ygyg nk p lepak ngan dorang, so sat g leh jumpe, rupenyer trus balek.. tape larh.. aku sms je kat dorang..neway, korang bes.. tak lupe jue kepada seorang junior..cewah.. corum baru, buah ati kepada En Shidi a.k.a bff kepada tunang aku. name die Cik syakirah.. kan? tapi suh panggil sya.. (aku tgk dlm fb 'syak', tapi aku dengar sya = mane2 la ye). Diepun ok gak buat begosip, aku suke..neway, sonok jumpe kamoo juge syakirah! hehe..
Mai kasi tunjuk sket pic2 maser malam tu, tapi ni dari kamera wak.. " wak, mas pinjam eh?"hehe
time ni cukup satu meja
si ariff kot amek pic ni...
gadis rebutan malaya
cewah!!
@
gadis ditinggalkan 'pacar yang kebuluran'
ni ygyg i la u.. hehe...
ape2 pun aku enjoy, da la aku makan dgg kmbing dalam quantity y banyk, balek tumbang! saket pale, panas2 bdn aku da.. pdan muke! ala, skali skala. tapi kan, sejak due menjak ni kan aku raser, aku kerap saket pale, nape eh? tape larh. lupe kan jer! so, dadadididudu..
p/s: Selamat Hari Raya Aidilfitri

5 comments:

.:fyzz:. said...

wah meriahnya..msti makanan best2 kan..makan totap no 1 kan..hehe..wah makan kambing..cayalah..msti hangat satu badan..:P

Cik Kiah said...

mmg kak.. balek ampeh.. tapi tak tobat lagi..
pasni nak makan kmbing bakar lagi..hikhik

yana said...

rugi mas xg lepak ritu..xdgr kitrg gosip haha

Cik Kiah said...

mmg rugi, igtkan pegi, tak jadi rupenyer..neway gosip pe ? hihi

yana said...

hehe gosip bese2 je