Friday, September 24, 2010

Tingkat 26

salam..
arini alkisah teramat la kelam kabutnya. camni, ari ni aku kene jaga Timbalan Kanan Pengarah Khidmat Pengurusan iaitu antara yang tertinggi disini dan wat masa ni beliau menjalankan tugas sebagai Ketua Pengarah kos KP tada..becuti.. sampai 28 nih. so, PA Pn Hanisah iaitu kak Yati EL, dan mangsanya adalah aku. huhu.. tengah sedap2 baca Yaasin tadi tibe2 ade kol dari BSM suh jaga office Pn Hanisah.wah... bederau darah aku, almaklumlarh aku tak bese jaga sini lagi satu besenyer Ika yang selalu naek atas.. tapi tak mengapa itu satu peluang yang baek bak kater bos aku. wah.. seram sejuk tul aku tadi... agak bz disini berbanding tempat aku tu..tapi takpe.. ini satu pembelajaran... tapi bilik kat sini private...syok jugak eh..huhuhu.. time ni Pn tade kos meeting kat putrajaya so, aku curi2 maser sket tulis blog ni bagi melepaskan luahan ati ini... ape yang pasti.. aku sat g balek lambt.. huahuahua...

1 comment:

.:fyzz:. said...

Pn hanisah tuh..mas..puan ada tak..pn hanisah kan Penaung KESUMA kan..kim salam kt dier yer..ucp selamat hari raya..kata dari kak fiza PA kedah...hehe cam la dier kenal..tp kan Pn hanisah dpt tau my sweet Pooh msa tukar2 hadiah masa course kita ritu..ingt tak.?