Sunday, October 17, 2010

Diet Setiap Hari

sepanjang 2 minggu aku diet ni, bende2 di bawah ni jelarh makanan aku..
tapi alhamdulillah..sepanjang aku diet, tak saket prot pun..
tapi ble aku dok makan tak igt dunie, mule larh masok anginlarh...
aduish!
so, arini aku nak poser tapi dari malam tadi aku dok cirit-birit
alahai..abeh makanan dlm prot aku..
makanya,...pospon esok la poser tu..
aku raser, poser adalah diet yang paling seimbang kan?
so, sok la aku poser...
lunch n bekfas
roti+tomato+salad+telur+hotdog
(ade myonis secoit je, kasi priser)
susu kasi prot kyg..
minuman kultur ni, aku raser wajib tuk aku stiap ari
da jadi faveret da...
~ meal ~
~ peace ~
~
~
~
~

No comments: