Sunday, October 17, 2010

Taman Layang-Layang saksi Cinta Mereka

Dunia Milik Kita
Sayang Sama Kamoo
Tangan Itu Saya Yang Punya...
Kaki itu juga
milik saya nanti..
OKKKK
CukOp Mastura Zunddin!
melalot tul..
tapi aku suke tajok entry aku kali ni..
hehehe
malas nak cite bebanyak, tapi korang pepaham jelarh..
hehe
Kami bahagia.......... Love Forever...........

selamat Ulangtahun Pertunangan yang ker 5 BULAN.. heeee

~


~


~

ok, sebenornya kami p abeskan maser kat taman layang-layang

sambel main layang2... bahagia sangat2....

suke saat camni..

hehe
orang bangga
tengok kat tangan die, benang da abeh..
tandanya layang2 da tinggi..
tapi sapakah yang tekejar2 dan belari2
membawa lelayang tu?
jawab yg! jawab!
~
~
~
~
happy ending
LOVE YOU CYG
=)

3 comments:

Anonymous said...

peeewiittt..

Cik Kiah said...

hikhik

.:fyzz:. said...

Love story...waaa rindu zaman cintan cintun...DONIA aku yg PUNYA..heheh.
moga kekal bahgia selamanya..AMIN