Monday, November 8, 2010

Al-Fatihah buat Mak Lang dan Pak Lang

Semalam
aku tak datang ofis, pasal apa?
pasal...pak lang aku da tade...melawatnya tuk kali terakhir...
em...cedey walopun tak selalu jumpa cos die juga sedare aku..
wife die? las time aku ade citer pasal makcik aku meninggal kena sakit tibi..
itularh wife dia..
Dia menyusul lepas wife dia..
paklang aku saket lung cancer...
sebenarnya bagi aku,
ini pengajaran bile kita tamo p hospital or klinik,,
arwah tak suke p hospital or klinil..
ble btol2 saket aritu,
dia da tahap terakhir da...
kami sume pasrah je..
lebey krg 1 bulan setengah wife dia pergi..
semalam 8/11/2010 pula die pergi...
ramai jugak yang datang semalam..
aku ucapkan takziah pada abg din, abg saiful, kak milah, pia, mia, hassan...
cousin2 aku ni tengah melalui saat getir dalam idop mereka..
takut aku nak menghadapinya..
ye r, tak sampai 2 bulan mak meninggal..
kini ayah pulak pergi..
takziah..
semoga kalian redha..
apa-apapun, kita masih bersaudara...
talian persaudaraan takkan pernah putus...
take care dear...
~
~
~
p/s: tak leh bayangkan orang yang mas sayang, pergi dari hidup mas selamanya..mas rela, biar mas yang pergi dulu...

No comments: