Monday, November 1, 2010

Apa yang harus aku fikirkan?



???
yang gatal2 p fikir buat aper..
smalam aku dihujani dengan persoalan
bila nak kahwin?
cerita-cerita pertunangan dan perkahwinan..
uwaa...
balek umah pulak ditanya lagik
bila nak kahwin?
da dapat tarikh ker?
uwaaaa....
jangan tanyer aku...
ikutkan esok aku kawen..
tapi ingat senang ke nak kawen...
tunang aku pun pening kos aku menghujani beliau
dengan soalan-soalan ini juga
hahahahahaha..
we will b husband n wife one day jugak sayang...
jangan wiso...jika diizinkan Allah..
this month kan, ade 3 wedding aku kene
attend...
wah, kengkawan aku semaken maju menuju kebahagiaan..
aku pun tumpang gembira...
rite now ape yang aku leh buat...
planning dulu,sumepun makan masakan.....
kos tak leh jangka hari-hari itu akn datang kan?
neway...taun depan lagi banyak wedding kengkawan aku...
masing2 da bz bebulan-bulan awalnyer...
huhu...gud luck yer...
kursus kahwin?
wah...pesal korang tanyer aku...
yelarh...aku p la nanti....
asek tanyer jer!
hahahahah

dear ygyg: mai kita p kursus kahwin naaa....hukhuk

No comments: