Monday, November 29, 2010

Cerita Tentang Si Dia



Dia itu merujuk kepada siapa?
Dia itu merujuk kepada........
insan yang baru 1 tahun 6 bulan 2 minggu 1 hari yang m
asOk dlm kotaK ati AKU
sapa itu?
sapa lagi kalo bukan
Radin Mohd Hafiz
dia...
BANYAK melukakan ati aku...
tapi dia....
LAGI BANYAK membahagiakan ati aku...
sejak due menjak ni banyak je jasa yang die buat kat aku..
paleng bes skali..
bile die ssh payah p bli air kelapa dan bawak g klinik
maser aku demam campak
lagi skali yang bes..
bile die teman aku kat hospital maser ayah saket baru2 ni..
pagi2 bute lak tu..
5.30 pagi tu pulak siap anta bawak ayah, mak n aku balek..
pastu tunggu sat n anta aku p keje...
teman n blanje bekfas tuk aku lagi..
uwaaa...
naek je kat ofis..
leleh2 air mate aku dok kenang ape yang die buat...
cyg sama kamu yg...
Love2 banyak2
baru2 ni lagi..
maser p kenduri kawen kak zu, aku dok bad mood sebab kelam kabut carik kad..
aleh2 y jadi mangsa adalah dia..
(memang slalunye dia)
tapi nak tau..dia still pujuk aku baek2 n usaha p carik kad lagi..
(bukan salah awak, salah saya yang terlupa nak bli..soweee)
semalam tibe2 aku tebuat die moody...
aku pun pujuk tapi still tak makan saman je raser..
aku raser cam hot n malas nk pujuk lagi, tetibe tingat ape y die buat..
raser cam tak layak je nk buat pangai..
aku pun dengan ikhlas pujuk die lagi..
besenyer, aku y majok balek.. ngeng!
conclusionnyer...aku bersyukur kerana dijodohkan dengan dia *InsyaAllah
mohon sampai akhir hayat...
Terima kaseh banyak2 yg...
terima kaseh kerana menerima kelemahan saya..
arap bukan takat ini saja..
arap tuk selamanya...
salam sayang...
~
~
~
LOVE2 SAMA INI BUDAK

~
~
~