Monday, November 29, 2010

Kamu



Salam..
Kali ini mau cita sama sorang kawan yang telah men'tag' kan award kepada aku..
sapa itu?
sapa lagi kalo bukan Cik Aziannah Sapar a.k.a yana! huhu
owner kepade blog di atas!
check it out!
Yana ni aku start kenal maser kat facebook!
time tu aku dok tengok die asek komen2 ngan En. aku..
agak pelik kos tengok cam ramah dan mesra..
pastu aku pun tanye Radin, mula2 aku ingatkan azyan kawan die..
rupenye cik yana ini adalah gf kepada En Razlan a.k.a kawan kpd En Radin.. (tunang aku le tu)
oho... aku cam segan2 nak add..sebab tak bape nak kenal..
at last, die pun meng'add'kan aku kat fb tu..
so, bermula disitu la kami dok bekenalan lebey lanjOt..
tul tak yana?
bes ke kawan dengan die ni?
bes! tapi ini budak sangat segan2 dan malu2..
tapi2....
bile da lame kenal sama die..
baru la molek..da buley cakap banyak da...kan? kan? hahah (jangan mara)
kenangan 1st ngan die maser p Genting..
time tu die tak nampak sombong tapi die nampak cam pendiam..
aku pulak, jadi segan nak tegor..
kemudian kami cube beserkan diri..
p jalan2 sewaktu mereka2 yang laen p naek kete lumba2..
Next jumpe die maser p Majlis bebuke poser sek En Radin...
time tu die sudah gile..hahaha! aku pun jadi gile!
eh2...tibe2 tingat kat nad larh...windu kat die..die ade blog tak yana? *mikir sorang2
hehe
so, begitularh citenye..tak silap aku lai, umur die up sket dari aku
tapi menten remaje foreva.. kan?
mas ni je muke nampak matured telebey..hahaha
wokeylarh...
hope 2 c u soon dear...
lately sangat bz
pjg umo jumpa lagi okeeee?
cau!
~
~
~
~

1 comment:

yana said...

hahaha cik kiah nama penuh dia bagi hehehe.
yeah2 btul tu!sy mmg cmtu mula2 kenal mmg diam je hehehe
kene ade geng gila2 sket baru ble jadi gile2.
bese ar ngan en.radin tu ske sgt sakat orang kan hehehe
i know mas sgt baik so that y i want to know u more dear.
nad juga mcm tu.syg korag dua hehehe :)