Wednesday, December 1, 2010

29 Oktober 2010 yang telah berlalu

ari itu telah berlalu lebih kurang sebulan..
tape ngengade nak bitaw ape yang aku dapat aritu..
hehe...

ni dari kak G.. maser die g Vietnam aritu.. tq..


along taw aku gile makan coklat..
so, ni daripada dier..
~
~
~
NEXT
~
~
da tentu dari yang tersayang...
Mr Radin
die wat surprise so, die benti kat tepi jalan..
p bukak bonet..
tengok die rushing2 je...cian dier..
ye r, aritu orang yang offer wat wiring tu asek kol je...
da la p giant.. pastu aku pelik, asal barang tak letak dalam bonet kete..
skati larh, kete die..kotor nanti baru taw..
die letak barang kat seat jer..
aleh2..da sampai umah..
aku nak naek tukar baju sbb nk p umah abg no..
pastu die suh p bukak bonet amek kan kasot..
kasot ape la die ni..org nk cpt larh..
tibe2...
aku tengok
sebuah kotak yang indah dihias ribbon seperti di bawah..

pink ribbon, heee..
nak tau tak saye dapat aper...
~
~
~
~
~
~
~
JENG JENG JENG
bag tuk casper yang saye idam-idamkan
dan asek memikir waktu memandang beg ni
cukup ke dak, duit aku..
haha..tapi tak bli pun..
tup2 aku dapat..heee
bag jejalan tuk casper tecayang yang berwane pink
pastu aku dapat nih!
little bear yang berwarne pink jugak
name die BABY LOVE
hihi
conclusionnyer...
aku bahagier..
byk bes aritu sbb jadi bufday girl selama satu ari..
cam jadi permaisuri sehari..
hehe
thanx to kak long cos bagi bagi adik baju y cute..
da rasmikan pun..hehe
orite, cau!
~
~
~
~

No comments: