Monday, December 20, 2010

Demi Kak Limah

lalalala..wah, cam bahagia pulak..
orite arini ari selasa..
pagi tadi Mr tunang anta p keje sebab smalam kami 'midnite'
alarh...p tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah!!!
semangat!
al-kisah da due kali kitorang p asek tak dapat tengok jer...
da tu, cerdik pulak due2 nyer.. tak reti2 nk booking ker?
so, makanya kami men redah je..
p d curve malam semalam...
aleh2 dapat tiket 11.45 pm
aku pun inform sama ibu tersayang, die wiso sangat...
cian sama dier...tapi dun woli mak, cos kami budak baek..
pas abeh tgk wayang trus balek..
naek kering pulak dok lamer2 kat d curve tu..
startje cite kak limah tu..memang da gelak2 da aku...
apetah lagi Mr Radin..lagi dasat die gelak..
sampai aku asek kene lepuk! tade adengan romantik pun kami buat kat wayang..
sebab banyak adengan nak gelak sampai guling2 jer..
tak leh bla tol! 11.45 pun ramai gak orang..cam full je smalam..
smangat karya Malaysia!!!
seb bek, ekon tak bape nak sejuk..lege cik kiah...
untuk pengetahuan Mr Radin aku sambil camni:
' ygyg' (sambil menunjuk mukenyer )
'Ya Allah' aku tekejot..
sampai menangis die tengok citer tu..
klakonyer pasal..meleleh air mate die! hampeh tol!
aku tengok cite sedey je nangeh!huh!
sonok gak r..tapi aku asek tup muke je sbb takot uuu tengok memalam..
BALIk!
ye, maser tuk pulang...
jam 1.30 pagi..dasat tol
sampai je umah, mandi n terus tido!!!
wah..........oleh keraner raser kesian, Mr Radin telah menghantar ku tempat keje..
sbb die tau aku tak kalo tak cukup tido, penin sepanjang ari..
so, bile dia anta tu, takyah la aku bangun seawal 5pagi tuk p kejar bus tu kan?
aku bangun 6.45 tadi...
mak dok tekejot
'adik, tak p keje ker?'
'radin anta' (bunyi sore aku cam orang ilang sore)
nantok!
so, pepagi ni ok sket...molek seperti beser..
majulah cik kiah tuk negara... sekian!
~
~
~

No comments: