Sunday, January 30, 2011

Nape korang tak faham aku...

kalo reraser nk nyaketkan ati aku,
nak menstresskan aku..
baek korang kasi aku mampos jer..
kan sonang..
tayah korang nak ssh kan diri lagi..
sbb aper..
sbb aku tak leh keje satu arini..
tak faham aku! aku pun tak faham ngan diri sendiri!
Ya Allah...time camni aku raser..baek aku dok kat dungun...
kat saner...aku leh bawak hal aku sendri..
aku tak nyusahkan org..org pun tak raser nyusahkan aku..
korang misundrstanding aku..korang wat aku pressure..
aku menci..paham tak aku tgh saket kpaler..
paham tak, bkn korang je saket..
paham tak aku pn ade life aku..
paham tak yang aku pun perlukan rehat dan entertainment tuk aku!
so plz, jgn peningkan aku lagi..
kalo skali aku da 'banjir' alamatnyer sepanjang ari la spoil..
ape y aku nk skang adalah MC..pastu p tido kat bustop!
bia tade sape kaco aku!
sekian!