Saturday, January 8, 2011

saba je la cik kiah

asal ko wat aku panas ditengah-tengahari nih
slamat la minggu ni aku nak besuke rie ajer...
da la smalam p makan..
ade minahci n d family konker jalan! hekmu! never let it happen nyah!
al kisah nak turun tgga...
da tu sume nak lalu besar2
spatotnyer, one side tuk org dtg..
one side tuk org pegi..
ni due2 side die mau jalan..
dan die jugak agak keras kpaler..
sbb da nampak fmly aku nk lalu..
die nk lalu jugak kat situ..
aku dgn hanginnyer...
mengeraskan diri... bio die mlanggar aku dan aku melanggar dier..
sambil mulut aku dgn 'sopan'nyer berkater:
one side shud b for us
n one side shud b for them
n nak jalan due2, bodo ke aper..
ko nak suh mak aku kasi laluan kat ko plak
ko ingt tu jalan tu %&#@ yg punyer ker! ngeng!
TESCO
pg tadi aku p tesco..
hamba Allah y tak saba nk masuk line ni dok sorong troli die..
kasi touch peha aku..
tak saba ke mamat nih...
aku nak lalu situ..
setel je aku byr die trus tolak troli kasi kene peha aku lagi.. (bikin panas nih)
aku pun pandang dier, (tp die x pasan pun, cam tade pape blaku)
smbil bedengus aku jalan + daring dier..
saat tu wife/gf die pandang aku..
aku pun kasi jelingan 'manja' kat dier...
alarh...dari tadi pun wife die dok usha2 aku sambil nk tegeliat leher dier...
ape ko tak penah tgk pompuan ker, ker ko nak pic aku...
(marah jer)
tgh hari ni pulak, ade 'mulut' y nyaketkan ati aku!
aku bengang do... pakal la arini aku besuke rie..
makanya terlupe seketika!!!!!
menci!

2 comments:

amalhaj said...

ape ker hei nyer mamat tuh. nak tackle cik kiah kut. hahahahaha. oghang cantik gitu ler....

Cik Kiah said...

idok...bese la org nk cpt....slalu begitu... menci!