Sunday, January 2, 2011

'They' Never Existed.. rite dear?

Salam dan Selamat Pagi Malaysia
ari ni 1st entry tuk pembukaan 2011
Tq to 2010
n
most welcome to 2011
sedar tak sedar umur aku pun agaklah betambah
namun takkan sehebat abg2 dan kakak2 aku
tak lupa kepada ygyg tesayang..
awak still tue drp saye sampai bile2 ngerti?
- 1.1.11 -
me n him p hang out.. tapi bkn suke2 je..
1st p kenduri kawen
next p KARNIVAL PERKAHWINAN dekat Stadium Shah ALam..
wah...cam nak dekat pulak..
but not yet..
we r planning on .....(???)
tapi depends on rezeki memasing..
normally, tuk pekare2 y bek akan dikurniakan rezeki dari Allah..
satu contoh paling kuat aku leh kasi adalah
my engagement day..
so far, rezeki time tu murah sangat...tu yang buat leh tunang awal tu..
syukur nikmat Allah..
ekceli p sana pun, nak survey2 harga..
but I'm sure larh, they r going to change d price in d future..
some could b cheaper den b4
some could b expensive den we tod
haha..
begantung pada rezeki..I believe on dat!
my ygyg pun still tak leh nak budget, die baru nk grd larh..
nvermine..jgn glojoh sangat..nnt tak semenggah event kan..
tapi bile da p karnival tu, trase la sket raser nak kawen tu..
trase la sket raser nak smpan duit tu..
traser la sket rase untuk tidak boros lagi =)
siyesli, Im d boros one!
ok, fine! stop talking nonsense! (nonsense ke tu, benonyer nk lari dr fact)
MALAM TADI
sebenoryer, pas abeh event tu..kitorang tegado sket..
atas ketidakpuasa ntah ape2 aku! (apa tu?)
orite aku salah, da ok pun...
so malam td, kitorang meng'muhasabah'kan diri memasing..
bincang balik tntang kelemahan masing2...
blaja menerima teguran dan memperbaikinya..
tup2 temasok cite tentang kisah2 silam..
namun begitu, tiada unsur2 jeles ato sewaktu dgnnya..
saje nak flash back, da compare2 orang (gedik)
tapi tu larh....
bile kita hilang sesuatu, kita akan digantikan sesuatu yang lebih baik dari sebelumnya..
aku percaya pada itu...
tapi bukanlarh nak kate y sebelom ini tak baek, tidak...
cume tak baek tuk aku cos tiada keserasian...
tapi bile mereka2 itu dengan orang laen, die buley baek lebey dari die baek ngan kite kan?
(aku tak faham da weh...)
maksudnya...mereka bukan untuk kita sayang...
dan kita sendiri tak tau jodoh kita sampai mana...kan?
saya tak kisah apa skali pun keburukan awak di mata dia...
cara memerhati orang adalah berlainan..
saya bukan dia dan dia bukan saya...
awak bukan dia dan dia bukan awak...
~
~
~
they r part of our lives b4
but
In our relationship,they never-ever existed..
~
~
~
~
~

No comments: