Tuesday, February 22, 2011

Levain Boulangerie & Patisserie, KL

At last aku da taw da mane nak p carik macaroon!
pepagi semalam kak siti da habaq da..
Mass!! akak da tau da mane nak dapat macaroon!
kat Levain mas.. (dgn suare gigihnyer)
hehe..
petang2 sket aku p bukak blog ni..
yana pulak inform, die kate kat Levain ade..
wah...ni yang lagi semangat nih..
cam menarik je kedai tu..
aku ingat nak ajak ygyg larh..
kak siti nk p ngan husband dier...
aku p ngan ygyg larh.. heee...
mai aku tunjuk sket..makanan yang ade kat Levain nih...
~
~
~
creamy seafood Spaghettine
~
~

Macchiato (Coffee)
~
~
cookies
~
~
bread
~
~

chocolate
~
~

cake
~
~
tak puas jugak...
p check kat website dier ok..
~
~
p/s: tak saba mau p makan!!


2 comments:

yana said...

jom la p same2..sy dh penah pegi..hrga murah jeeeee huhuhu jom2

Cik Kiah said...

saye nak p...kite akan p...hehe..