Wednesday, February 23, 2011

Makan-makan dan makan

kalo la badan aku pattern tak naek ble makan
mmg dunia ni ana yang punya larh!
arini nak cite pasal makan jelarh..
mai kite tengok naa..
~
~
~
1st
Char Kue teow (btol ke eja)
PULAU PINANG
ni made in Pulau Pinang ok..
raser die ala2 yeop gombak..
so, tak lah aku 'nebes' sangat..
tapi sedap latu..
lai2 Oja blanje makan..
tempat die strategik..baek punyer...
depan kubo ciner..
tq
~
~
2nd
Pretzel Auntie Anne's
SOGO
sedap tak..
ni priser choc mint
my faveret

~
~
Next
Nasi Goreng Pataya
FOOD COURT, ONE UTAMA

time ni makan ngan tunang aku kat jusco..
selaen dari itu
kami mamam
ni!
SUSHI
ONE UTAMA
tapi ni die y punyer...makan sorang jer..abeh!
~
~
=)
saye suke die r!
~
~
Next!
TAKO
ONE UTAMA
pestime makan ngan ygyg..
sodap nyor..
tak sabo nak makan lai..
saat die memecah didalam mlot aku..
mmg best!
~
~
seterusnya
TIRAMISU di POPEYE
ygyg punyer jugak..
sebok naa nak makan mende alah tu
~
~
ni?
ayam popeye..
tapi dek krane lapo sangat..aku lahap sampai lupe diri
~ bye~


No comments: