Sunday, February 27, 2011

Popeye

Pada beberapa malam yang lepas… ygyg telah membawa aku ke selayang mall untuk berpoyer2 di Popeye.. aku sangat gembira (ayat, tak leh bla!). ok! Aritu Mr Radin bawak aku g makan..sangat sonok walo pun pade mulenyer aku telah mencreatekan muncung yang agak sedepa gara-gara die dating lambat… dari aku kat atas umah sampai turun bawah menuju ke kete pun, muncung aku tak molek2 lagi..

Sebaek je aku baru nak bukak pintu kete tu..tbe2 pintu tu telah dibuka.. (aik, slalu tak otomatik pun). Aku pun bukak kasi besar sket sopayer badan aku yang bosa ni buley muat aih…heee… ku lihat tunangku mengelap-ngelap seat yang bakal aku duduk tu sambil menepuk-nepuk seat tu (ala-ala abuk ade banyak tapi tak banyakpon). Elok2 muncung aku ni sedepa, aleh2 jadi senyum lebar sesangat.. alahai… klako pulak.. tak jadi aku nak mara+bengang+majok! Huhu…ygyg…ygyg…. So comey larh.. heee (jgn gedik sangat mas).. tade larh, d way dier act buat aku senang ati..tehibur ati den ha… so, enough pasai tu.. bia aku senyum sorang2 je k …. =P, kami pun trus la menuju ke popeye.. so, aritu kami makang……..!



orite, meh aku kenalkan..
yg bawah ni..
STRAWBEYIII ChEEsE CAKE
yang ni pula...
AYAM r... takkan tak tau..
secoet tepi tu, roti die @ biskut die.. sedap wooo..
(aku gado ngan abg rizal pasal roti tu.. huhu)
strusnyer...
KOSLO n MASHED POTATO
(gud)
NASI yang berlaukkan SHRIMP
yg kat bawah ni pulak..
em..yg Mr Radin makan okeey?
=P
sebenonyer..die ala2 KFC tapi laen sket r raser dier..
aku suke m.potato dier..ygyg suker koslo dier...
tapi di atiku tetap Yang terbaek dari ladang..
tak laen tak bukan...KFC
Conclusionyer:sangat Kenyang

~
~

No comments: