Thursday, March 31, 2011

29/03/2011 @ Vistana Hotel

(entry stlah kian lame mnyepi)
orite... 29/03/2011 adalah bufday Mr Tunang..
HAPPY BIRTHDAY Syg....
makanya, die telah mendapat voucher tuk p makan kat Vistana
sempena bufday dier ker? owh, aku pun tak pasti..hehe
kategori la tu kan.. so, let d pics story mory k...
heeee

g kopi haus jer... =)
d menu
BEVERAGES
aku punyer - apple juice

bufday boy punyer - watermelon Juice
APPERTIZER
aku nyer lagi - mushroom soup wif garlic bread
satu lagi amek Kerabu sotong, tapi tetinggal lak pic dier..malas nk upload da...
MAIN COURSE
kamik punyer - chicken chop
tapi sorang satu larh, ko hingat aku ckop ke makan share..
plz...

DESERT
dan aku punyer lagi.. - cheese cake
dier punyer pulak - Ice kacang
time balek..masing2 tak leh bawak perot...
namun perjalanan arus diteruskan..
so itu jelarh... heeee
~
~
~

No comments: