Thursday, March 31, 2011

30/03/2011 : Paddington House Of Pancake

orite...
30/03/2011 - P One Utama
alkisah nak p celebrate la kununyer..tapi aku raser duet dier je byk kuar..berbanding time bufday aku, duet aku tak kua sesen pun... (sowee yg...duet tadak) heee
citer pada ari itu dimulakan dengan bekfas di MCD
mak datokkkkkk....ramainyer orang....nape jadi ginik..
ok! sebenarnyer..sume orang ade kupon McD yang free tu..
so, ramai la jadiknyer! dekat sejam aku tunggu tau dak..
sampai Radin Hafiz naek berang wooo... (takut mak)
- makan ni je pun -

pastu kami pun p WIMAX... sbb nak p terminate tenet aku nih...
bazer jer pakai tenet.. pakai ofis punyer sudaaa.. (ops!)
kat situ je da berejam jugak... ampeh btol!
seterusnyer....
p makan Tako!
pembuka selera di OU puler
kami p bantai makan kat seat yang ader kat tepi2 jer...
heee
pastu kami p tengok Merong Mahawangsa.. wah... aku suker tengok citer tu.. sehingga menitiskan air mater...
Mr tunang pun kater... bes aper citer nih... conclusionnyer..kami njoy nonton cerita itu...
dah tu... kami pn raser cam lapo..so, stret kan diri menuju ke Paddington House Of Pancake...
Tadaaa
snap sepic dulu...


maser tuk memilih menu!

poyo je ni... heee

nah! amek ko!
cafe je aku ingat..name pnuh tak pasti! heee

ini..
masam giler...tapi sodap...

ygyg den amek
spaghetti Olio (sodap giler)
aku punyer! Oreo Pancake...
~
~
~

=)
so...total makan kat sini lebey krg 47 hengget plus service charge dier...
so...nnt la sambung citer..
nk buat keje wajib dulu..
heee.
dadadididudu


No comments: