Thursday, March 3, 2011

Makan-Makan Di One Utama

minggu yang lepas2
aku n tunang aku p abehkan duet kat one utama..
mule2 nk p dekat2 jer..tamo jalan lamer2..
tetiber aku dikaborkan yang table die da kua..
die hanya cuti ari rabu jer..
so, for d last sunday nih..
we ol decide p One Utama tuk abehkan maser besamer..
*sangat bahagier....=P
TAPI..
aku nak citer aper aku makan jer..
aritu .... tuk kali petamernyer..
dapat gak aku p makan macaroon..
setelah beberapa lamer..aku dok bebel nk makanjer...
sila lihat pic di bawah..ok?
~
~
~
Inilah macaroon...kenai da kot...(bwh lagi pic dier...)
mahai tuh..sekecik alam ginih, rege dier RM 3.00..
dek kraner nak makan sangat sanggup kubeli...
aku bli 3 ktoi jer..
1st
Hazelnut...
blueberry...
expresso... (Mr Radin punyer)
comey r..
pic ni diambil saje kasi dengki kat Cik Yana
harap maklum
hihihi
SETERUSNYER...
aku makan mende alah nih!
jengjeng!
~
~
~
SUBWAY
ini isik dier!
roti die ala2 gini..
sodap la tu...
~
~
~
orite! ni sampingan jo...
Mr Radin a.k.a sponge bob of d day..
muke tak leh bla ni adalah AKU
(kalo tak suker, silalarh skip entry ni cecepat ok!)
hahahaha

~
~
~

3 comments:

yana said...

jeles??hahaha dh kasi jeles balik hehehehe

Cik Kiah said...

hihi..tlambat post entry..huhu

nadia said...

rindunye maderrrrrr!!!!!
:i: