Tuesday, March 15, 2011

Terima Kaseh


time kaseh diucapkan kpd buk MAERA kerane telah memilih blog sayer..
sangat2 suker..
tengah2 truja tengok n bace entry ni tetiber terbace satu ayat..
iaitu..
* macam kukenal ayat nie..adeh!!
apakah maksud itu..
adakah sayer copy sesorang punyer promoting?
oh no, seriously dari hati...
sebab time petang2 tu zati minta aku join contest tu..
so, nk bitau pasal design
of cos, bukan design aku sendiri..
namun sebarang ayat ato cite tidak pernah ditiru atau meniru kerana aku menaip menggunakan mata, jari dan hati..
jika ade, aku akan selitkan kat situ..sama ada credit to google atau refer web ini dan sebagainyer...
even pic, kalo bukan hak milik aku, aku takkn labelkan as mine..
sebarang kebetulan amatlah tak terperasan..
but seriously, Im not copying anyone! Aku adalah Aku
typing with my little eyes, little fingers n little heart
so, hopefully its clear ...neway..thanx a lot..
=) kasi senyum lebar2 same miss librarian kiter a.k.a buk Maera!

No comments: