Sunday, March 6, 2011

Transformers

Dalam banyak-banyak citer..aku paleng tak gemor tengok cite action..
cite2 action nih, aku syok tengok kat cinema jer..itu pun kalo ade orang bawak..
kalo pilihan aku besernyer aku tengok cite lawak jer..
hehe
TAPI
citer ni adalah y terbaek dari Ladang..
iaitu
TRANSFORMERS
dalam sebulan ntah bape kali aku tengok da....
cam syok jer..
tade istilah boring dalam idup aku buat citer nih..
da abeh jer tengok transformers 1 nih..aku tukar tengok
TRANSFORMERS 2
REVENGE OF THE FALLEN
ini pun dasat jugak...
kadang2 sampai bawak mimpi aku tengok citer nih..
gempak...!
tak sabar nak tengok transformers 3..mesti lagi bes!
akanku tunggu dirimu!

~


~


~


No comments: