Friday, April 15, 2011

ko bikin aku panas

again!
naper ko nyusahkan aku..
skali lagi aku ingatkan yer..
orang laen pun bz..bukan ko sajer..
tak bermakna ko bz wat bende itu, ko buley lari dari tugas rasmi ko..
ko mmg da buat aku tahap tau..
sampai aku tekeluar muker $%#^&
bile ko baek ngan aku, aku leh wat baek ngan ko..
bile ko wat tak bek ngan aku, aku pun jadi tak bek ngan ko..
adoi..aku tak suke feel camtu..
tolong r..aku nk hubungan y baek atr sume orang..
tulun r...
jangan buat aku saket ati lai tengok habit ko..
aku respect ko as a senior..
but plz..do respect me too..
aku pun nak settle kan keje..kalo kat ko pending..
betambah pending la otak aku..
tolong r..give me some commitment please..
jgan r bikin aku panas lai..
p/s: tade kene mengena ngan izzati ato pun Mr ygyg!

4 comments:

.:fyzz:. said...

sabaqqq..dik..awatnya..?tak melibatkan kak fyzz gak kan...heheh

NuR IzZaTi said...

baru perasan ada nma sy.. =) hehe

sy tag kamoo

http://nurizzati0920.blogspot.com/2011/04/wedding-anniversary-giveaway.html

Cik Kiah said...

kak fiza: mesti tak melibatkan akk...heee..windu akk...
Zati: hee..wek2!

NuR IzZaTi said...

tag kamoo lgii =)

http://nurizzati0920.blogspot.com/2011/04/jom-join-give-away-aimi.html