Monday, May 16, 2011

15 Mei 2011

setelah puas bersuke rier pada ari sabtu y lepas.. (14 Mei 2011)

maka

ari ahad 15 Mei 2011 aku n En Radin

mendatingkan diri di One Utama..heee

malas mau cita banyak2..

tapi y besnyer..

aku dapat makan free..

~

~

~

Some pictures of us


chicken chop ngan mushroom sauce...dap!

ygyg pun amek ni jugak..
beef lasagna..
sedar2 tinggal ciput je tuk aku..
y len, da dikebas oleh si DIA

=)

total makan kat situ lebey kurang...
60.00 hengget..
aku tak baya pun..
aku tengok die baya jer..heee..
itu pun, kami amek set lunch pakej ngan air..
jimat sket...
mushroom chicken chop - 1 set 15.00
lasagna beef - 13.00 / 13.50
tiramisu cake - 6.50 / 6.80
= kenyang gler!
+ ngan tako lagi..
sorang sekotak..memang meriah la kami makan..
pastu sambung la p jenjalan..
p Padini...
(tempat tejumpe yuyu zulaikha..heee)
~
~
sambel2 menunggu Mr Tunang try baju..

teruskan menunggu sambil bersuke rier..

menangkap gambo..

buah hati tersayang..

may god bless us olways...

da puas bli belah..

p la jenjalan lagi ke Big Apple..

so kami bli nih..


Yummy!


makan lagi!

tadi kat secret resepi da makan tako 2 kotak..

ni p bli lagi 2 kotak...

unagi...so sedap la ang nih..

~

~


Finally!

beliau telah membeli

3 helai kemeja

dan

2 helai suar slack

tuk p office nnt....

aku tukang tengok die bayo jer...

tak mampu nak boli..

duet tader..camner...?

=)

eh

eh

eh

tetibe balek tu dapat kad cinta larh..

~

~

~


ape kat dalam tuh>

rahsier.....

heee

happy anniversary cyg...

kuv u...

~

~

~


3 comments:

hamzah ian said...

sedap ahhh..

.:fyzz:. said...

mas nih wat kak fiza jelez je tau..hehe..pepun wish u ols happy always..yg best n terbaekkkk...chicken chop n mushroom tuh..my favorite..tp next time pi SR jng lupa try..chicken grilled ngan mushroom tau..bestttt sngt...em2 apa isi kad cinte tuh yer..

Cik Kiah said...

tq2!kak fiza..ni grilled la kak..tapi tak tau name pnuh dier.. maen letak jer..hehehe