Tuesday, May 17, 2011

16 Mei 2011

salam Satu Malaysia..
wah bedah..entry aku kali ni asek gune date jer...
senang!
14 - 15 - 16
ari y paleng bes sepanjang 2011
sume bende2 y menarek..heee..
so on 16th May 2011
aku dapat a bouquet of flower nyah oi...

hehe..
ni Mr R yang bagi a.k.a En Tunang ler..
takkan lah En tut.... y bagi..
nangeh aku kalo die bagi!
(buat2 paham je k)
bunge ni sempena anniversary kami y pertamer.. (engagement)
kalo ikutkan maser 15 mei tu da celebrate da..
ni tup2 dapat rezeki di pagi ari..
sampai pengarah aku cakap
'mas dapat bunga arini, dia jadi tak tentu arah'
'kawen la cepat mas...'
aku tegelak jerlarh...
~
~
~
ok larh..
cam malu plak..
- cau -

4 comments:

Liza Razak said...

wahhhh...saya pon nak bunga jugak!!..kena suruh husband beli jugak ni...hehe

Cik Kiah said...

larh da kawen ker... so stylo kamooo... bule2..suh die beli berdozen..

merahitujambu said...

bestnya dapat bungaaaa

Cik Kiah said...

rejekik! huuu