Tuesday, May 10, 2011

.......Ape punyer entry daa...

bored!
rely rely bored!
-berhenti n diam-
big boss not around..(rite now)
attending Teraju's Discussion (PWTC)
its a good time to sleep..... perhaps -heee-
-berhenti n diam-
tetiber terase nak weewee pulok
-berhenti n diam-
continue typing
.....
I mis my frens...
I mis u dude...
plz ... give me some entertainment.. rely need it!
mmg mader nak hang out ngan korang..
but I hv no time at all..
weekend?
whether family programs or resting as much as possible!
fuhhh...
totally exhausted..
-berhenti type jab-
suddenly...
thinking bout life..thinking bout my future..
is everything gonna be olrite?
keep wondering..
I wish 4 happy life..
huh!
Im getting bored wif my life lately!
...... (mumble)
shouldn't talk like dat larh Mastura!
ko tak bersyukur ker Mastura?
-menung semenung menungnyer -
ok...skang memang teraser nak makan chicken chop..
sekian,
Wabillahi Taufik Walhidayah, Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
~
~
~

1 comment:

nadia said...

mader yg cantek! kenapa niii.. jgn la mcm ni, xbest la..chill ok mader!
love u soo much mader!