Thursday, May 5, 2011

Dulu Dan Sekarang

agak2 ade beza tak pic dulu n skang...?

kanan time umur 15
kiri time umur 18
ok tak...? =)
klako jer...
tapi cam tak byk ubahkan..
19 ke 23 ke tetap samer...
eh! salah!
15 ke 18 ke tetap samer...
heee
~
~
~
pic baju kurung kat atas tu adalah
time aku balek klas..ngan time aku balek keje...
satu maser dulu penah jadi baju faveret aku...tak silap ni baju raye time 2004 kot...
bebalek pakai bju nih..tpi mesti pakai ngan tudung itam...huuu
tapi maser taun 2008 aku da simpan baju ni kat blek mak aku da..
dek keraner baju nih byk sangat kenangan...lagi2 time blaja2 dulu..
ok tak leh cite byk2 nnt tekenang lelebey...
tapi start aku keje kat MARA..aku kutip balek bju nih.. (tak ckup bju)
ati tu, dok mikir,
nk pakai ke idak...dilemma..aih..
buntu cik kiah..
kubiarin juer.. namun selepas beberapa ketika..
aku pakai jugaklarh baju nih... heee...
dan kini...baju ini telah diarkibkan dek kerana aku semaken membeso...
neway...nk buang? dongan tak..aku kater arkib jo..
takdo eh buang-buang...
huh!
~
~
~
additional...

maser ari dekan...
baju sponsor by Lala..
Kaen sponsor by my mom (kaen kawen dier)
tudung sponsor by yuyu
dalam sponsor by aku larh!
aksesori n make up also by me!
-sekian-
~
~
~

2 comments:

NuR IzZaTi said...

muka mcm knak2 rbena..hahaha

Cik Kiah said...

zati, ben ten!