Monday, May 2, 2011

OldTown n Fast Furious! - Aku suke dowh!

ari ahad bersamaan 1 Mei 2011 yang lalu..

aku n my fiance p Jusco Wangsa Maju..

Dek kerana tetibe tunang aku dapat cuti ari ahad tu..

kami dengan semangatnya ingin menghabiskan masa lapang bersama (skema)

mule2 janji nak buat keje... tapi tetibe die kater...

'yg..fast furious da kua yg..'

'so..?' aku balas pendek jer..

aku pun sambung lagi..

'nk p tengok eh...heee'

die pun golak jo..suke la tuhhh...

so kami mengambil langkah y panjang dan direct p Jusco Wangsa Maju..

sesampai jer trus park kete dkat2 ngan cinema den bli tiket tuk 5 petang nih...

sesambil menunggu tuh..kami pun g wat keje kat OLDTOWN..

~

~

some picture of us...


wah..Encik tunang sangat fokus nampaknyer...

poning palo den...dok sebok2 tangkap gambar..

lupe nak tangkap gambar wajeb iaitu mamam..

dek kerane batok y telampau aku jadi lupe 3 jam kot..

takpe la kan..aku makan roti n ygyg makan mee ape-ape ntah.. (aku tak tau nm dier)

Keje ape y kami buat?

ni la ha...


open new blog for him... nk jual die punyer cage...

tape larh..kasi tolong same dier...


selagi toke oldtown tu tak mara aku leh snap sesuke ati mok aku!

da abeh keje tu..kami pun p KFC..

aku lapaaa....

tadi aku makan roti jer..aku lapa...heeee..

da sharp2 kul 5 barula rushing2 p cinema n tonton d muvi..
ss

njoy giler!

~

~

~

p/s: my big bro, knaper ko nak lebey dari aku... ko kene time akikat y adikmu ni yang tengok dulu dari mu... tahan dier kater kat aku die da tengok cite tu, padahal baru arini nak p tengok.. abg aku ngeng! abg aku ngeng!

~

~

~




No comments: