Sunday, May 29, 2011

One Utama + Ikea = 29 Mei 2011


Last week aku p One Utama
jenjalan menghabeskan duet
abeskan masa..
heee..
so camner mau start cita ha... camnilarh...
~
~
~
muler2 p drive g mcD
having bekfas dulu...
then....drive2 lagi p O.U
pas parking jer..
terus g bli tiket NUR KASIH
(overall citer tu..ok larh..)
da tu..menjelang tunggu time cinema...
kami p makan makanan wajib!
iaitu
~
~
~

TAKO larh...
huuuu
da tu...
abeskan larh mase y ader...
setelah menonton cite kesayangan cik abang aku
kami pun cecepat p cari ruang2 untuk makan!
at last kami p Ikea...
ape y aku makan...
em...malas nk post pic..
so seperti di resit...
heee
y pasti kami makan cam tuk lebey dari 2 orang..
prot tunang aku memang besar,,
kan yg kan...huuu

sampingan je nih...
heeee
dok p abeh kan duet y tak bape nak ader...
dats All for today..
cau bedah!

4 comments:

Liza Razak said...

waaa..besnye pegi tgk wayang..movie nur kasih pon saya x sempat nak tgk lg..

Cik Kiah said...

poi larh...poi.. leh bazir air mater..heeee

merahitujambu said...

minggu lepas pon g ikea..tpi xde duit jadi xleh nk beli2..uhuk

Cik Kiah said...

heee..nnt g borong lg yer...