Monday, May 2, 2011

Penah tak ko dapat award?



penah tak korang dapat award? aku tanyer nih...

takpe2, kalo tak dapat jgn kecik ati yer...

aku tanyer jer..

~

~

sedang aku besuke rie smalam sambil kemas bilek y macam stor tu..

teringat time2 skolah dulu..

tetibe tingat time dok kelas 2 tekno, swonok! happening!

dorang ade buat pertandingan..

so,budak2 tu pun p la buat award..

huaaa..meletop!

memacam award la ader...suke suke kan..

tapi kene tick ketas undi dulu..nebes lak aku maser tick tu!

tetibe! on dat day!

aku telah mendapat award seperti dibawah

~

~

silakan bacer ..kalo tak nampak ko klik kasi besau!


(dan untuk pengetahuan de tekno, name bapak aku ZUNDDIN!!! ngertik!)

~

~

weweet...menggoder ke mak ni nyah...menggodek adeler...

ntah kenaper ntah aku dok dapat award nih...cam polek jor..

polek tapi bona...

huuu...

tapi sonok pulak dok dapat2 award nih...

ok larh.. aku nk sambung flash back kenangan dulu2 lagi..

cau babe!

~

~

~


No comments: